با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش هم هویتی تیم در تجربه لذت بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب سایت باشگاه استقلال

مرتضی محمدی؛ مهرداد دهقانی

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.56480.1488

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش میانجی تجربه لذت بخش در رابطه بین همانندی با تیم و بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب‌سایت باشگاه استقلال انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش را هواداران تیم فوتبال استقلال تشکیل داده بودند که در مجموع 230 نمونه قابل قبول گرداوری شد. ابزار اندازه گیری پرسشنامه هم هویتی (وون و برانسکومب، 1993)، تجربه لذت بخش (اوکاس ...  بیشتر